وداعا لعمليات الشد والبوتكس ثلاث مكونات تنسف تجاعيد الرقبة

دائما ما تظهر اولي علامات الشيخوخة والتجاعيد المبكرة علي منطقة الرقبة نظرا لطبيعة جلد الرقبة الرقيق جدا فيتأثر بسهولة عند نقصان نسبة الكولاجين في الجلد مما يحدث انيهار لطبقات الجلد وترهلها وظهور الخطوط الافقية والتجاعيد في الرقبة.

وهي مشكلة مزعجة تؤرق السيدات بشكل خاص لانها تعطي احساس مبكر بالعجز وتضطر الكثير من السيدات للجوء لحقن البوتكس لاخفاء تلك التجاعيد والخطوط المزعجة في الرقبة علي الرغم من خطورته والتي شاهدنا كوارثها علي كثير من مشاهير الممثلين.

وعلي الرغم ان هناك حلول طبيعية اسهل وافضل من حقن البوتكس وعمليات شد الجلد، علي سبيل المثال منتجات العناية بالبشرة التي تحتوي علي بروتين الكولاجين الطبيعي واشهرهم منتج ايرا جل الذي اثبت وجودة وفاعليتة في اخفاء التجاعيد المبكرة واستعادة شباب البشرة بسبب احتوائه علي تركيبة مميزة من بروتين الكولاجين والبانثينول والكارنتين.

واللي بتعتبر اقوي تركيبه متوازنه بتعيد تكوين خلايا الجلد مره تانية وبتشد الانسجه المترهله وبتملأ خطوط التجاعيد بالكولاجين بالاضافه لتوفير اقصي ترطيب ومرونه للجلد بفضل البانثينول، اما الكارنتين فبيعمل علي شد ترهلات الجلد وتأخير ظهور علامات الشيخوخه المبكره.

وهو ما جعل كثير من اطباء جراحة التجميل يوصون باستخدام ايرا جل لقدرته المزهلة في ملء خطوط التجاعيد واصلاح عيوب البشرة مثل حفر الوجه واثار الجروح والندبات.

اما عن طريقة استخدام ايرا جل لشد واخفاء تجاعيد الرقبة فهي انه بيتم وضع كمية بسيطة من الجيل علي مناطق تجاعيد وترهلات الرقبة مع التدليك لمده عشر دقائق، بتستخدميه مرة واحدة يوميا والنتائج بتختلف حسب درجه التجاعيد عندك لكن اغلب اراء السيدات اللي جربت ايرا جل بتقول ان في خلال شهر واحد قدروا يتخلصوا من تجاعيد وترهلات الرقبة بشكل كامل.

لو عايزة تعرفي معلومات اكثر عن منتج ايرا جل او تشترية اضغطي علي كلمة لطلب المنتج بالاسفل وسجلي بياناتك

وحاليا موقع ايرا جل مقدم خصم 25% لفترة محدودة سجلي بياناتك قبل انتهاء العرض

وداعا لعمليات الشد والبوتكس ثلاث مكونات تنسف تجاعيد الرقبة

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +