جبتلك الحل النهائي بقي لترهلات الصدر..تعالي بسرعة

مساء الخير يابنات..انا داخلة انهاردة مخصوص عشان احكيلكوا عن معاناتى ..اها والله معاناتى مع الصدر وترهلاته..

اعرفكوا بنفسي انا ريهام اسامة 25 سنة..

من اول ما بلغت وانا ترهلات الصدر بتطاردنى تقولوش مستقصدانى؟ اها والله بصي في كل شلة كدا هتلاقي واحدة من البنات صدرها نازل لتحت كدا وشكله وحش حتى مع البرا.. في شلتنا دى كانت انا بقي .. انا صدري كان بيكبر بشكل سريع فكان باين اوي من شكل جسمي ..مكنتش بهتم بيه اوى ايام الثانوي ..دخلت الكلية بقوا صحابي كتير يكلمونى على الموضوع دا لانى في الاول مكنتش مهتمة بس فعلا كان شكلى وحش اوى وشكل الهدوم عليا مش مظبوط ..المهم قالولى على البوش اب طبعا ..المهم بقيت بلبسها مع انها كانت بتدايقني وكنت حساها ماسكة اوى ورافعة صدرى زيادة عن اللزوم وضيقة كدا مع انى جربت كذا مقاس بس كنت بحسها كأن حد ماسك صدرى ورافعه بالعافية ..مكنتش مريحة خاالص غير ان الشكل متغيرش كتير هو اترفع شوية بس زي ما قلتلكوا ان كان صدري كبير فالبرا البوش اب مكنتش مأثرة اوى ..يعنى مش مريحة ومش ماثرة لدرجة ان كذا واحدة من صحابي تقولى عليها (بعد ما لبستها) اقولها لابساها والله ..تستغرب لانها مش عاملة حاجة اوى اقوم اقولها عشان صدري كبير زيادة شوية وانا مكسوفة وفي نفس الوقت مدايقة عشان الحاجات دى بتتنظر بردو..فكان الموضوع مدايقنى نفسيا لدرجة لا تتخيليها خصوصا لما اروح البيت واقلعها واشوف صدرى بالمنظر الزفت المترهل دا بحس انى بكدب علي نفسي بالبرا البوش اب وبكدب على الناس ..غير انى سمعت ان ليها اضرار علي نمو الصدر وانسجته وممكن تزود الترهلات من كتر ما هي ماسكة عليه..فكنت عايشة ف حالة نفسية ومشاكل كل ما بنزل من البيت ..

المهم في سنة تانية في الكلية اتعرفت على واحدة جديدة وبقينا صحاب اووى وهي جسمها قريب من جسمي خصوصا منطقة الصدر وكدا ..فكنت بحكيلها عن مشكلتى وكدا ..فقالتلى على جيل كدا فيه مواد طبيعية زي الكارنتين والبانثينول اللي بيشدوا انسجة الصدر والكولاجين اللى بينمع حدوث الترهلات تانى وبيكسب البشرة نعومة الاطفال ونضارة الشباب ..قلتلها ازاى جيل يعمل كدا يعنى ..قالتلى انها جربته هي ومامتها لان هما الاتنين كانوا نفس الحالة وصدرهم اتشد وبقي حاجة تانية خالص ..

المهم جبته من موقع الشركة لانه بيتباع اونلاين بس ودهنت منه مرة كل يوم وبعد اسبوع لقيت صدرى اترفع شوية لفوق لانى كنت معلمة حجمه قبل ما استخدم الجيل عشان اشوف فعلا يعمل حاجة ولا لا.. المهم فرحت  اوى ومكنتش مصدقة نفسي وبعد اسبوعين لقيت صدرى اترفع اوي من غير برا ولا بوش اب ولا اي حاجة !!

فعلا شكل صدرى اتغير تماما !! مش مصدقة ان دا ممكن يحصل بمجرد جيل يتدهن على الصدر …المنظر اختلف خالص وحسيت ان انوثتى رجعتلى تانى وبقيت بلبس البرا العادية المريحة بالنسبالى وصحابي اتفاجأو بالمنظر لانه كان باين اوى ..انا فضلت اتفرج على صورى القديمة واقول احييه ازاى انا كنت كدا وكنت سايبة شكل صدرى كدا ..الموضوع اختلف خالص ..انا مبقتش مصدقة بجد ..لازم تجربيه ..انا سميته جيل استعادة الانوثة لان فعلا حسيت ان انوثتى وجمالى رجعولى ..عشان كدا جبتلك اللينك عشان تتخلصيي من المشكلة ان كلنا بنعانى منها بنات وستات ..ارفعي صدرك وعيشي انوثتك بقي..

اللينك اهو

جبتلك الحل النهائي بقي لترهلات الصدر..تعالي بسرعة

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +